ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΝΑΟΥΣΑΣ
Νάουσα 10-6-2026
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού του Νοσοκομείου με νέους διορισμούς και νέες προσλήψεις
Η Διοίκηση του Νοσοκομείου Νάουσας με την στήριξη της 3ης ΥΠΕ και του Υπουργείου Υγείας συνεχίζει δυναμικά την πορεία αναβάθμισης των υπηρεσιών του προς τους πολίτες, προχωρώντας το τελευταίο διάστημα σε σημαντική ενίσχυση του προσωπικού του.
Συγκεκριμένα, στο δυναμικό του Νοσοκομείου εντάχθηκαν:
Ιατροί ΕΣΥ
1. Κουσίδης Καριοφίλης, Επιμελητής Β΄Καρδιολογίας
Ειδικευόμενοι Ιατροί
1. Σαράτσης Γεώργιος, Ειδικευόμενος Παθολογίας
2. Νέστορα Περσεφόνη-Μαρία, Ειδικευόμενη Αναισθησιολογίας
3. Κετσερίδου Οφελία- Αλεξάνδρα, Ειδικευόμενη Αναισθησιολογίας
4. Ζήνωνος Ευαγγελία , Ειδικευόμενη Οφθαλμολογίας
Νοσηλευτικό Προσωπικό
1. Σιδηροπούλου Σμαραγδή, κλάδου ΤΕ Νοσηλευτικής
Καλωσορίζουμε το νέο προσωπικό και ευχόμαστε στους νέους συναδέλφους υγεία, δύναμη και δημιουργικότητα στην άσκηση των καθηκόντων τους.
Η Διοίκηση του Γενικού Νοσοκομείου Νάουσας με τη βοήθεια της 3ης ΥΠΕ και του Υπουργείου Υγείας παραμένει προσηλωμένη στην ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού, με γνώμονα τη συνεχή βελτίωση και την αναβάθμιση της ποιότητας περίθαλψης.
Ο Αναπλ. Διοικητής
Γ.Ν. Νάουσας
Ανδρέας Κοτρίδης






